Autor: [<< Primero] [< Prev] [Siguiente >] [Último >>]

Nuria Perez Escoda <[log in para visualizar]>
Fecha:
Mon, 23 Nov 2020 10:43:32 +0000
Feicidades desde Barcelona!

Núria Pérez-Escoda
Campus Mundet. Edifici Llevant
Desptx. 268
Pg. Vall Hebron, 171
08035 Barcelona
http://www.ub.edu/grop/
@nperezescoda

Aquest correu electrònic i els annexos poden contenir informació confidencial o protegida legalment i està adreçat exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si heu rebut aquest correu electrònic per error, us preguem que l'elimineu del sistema el missatge i el material annex que pugui contenir. Gràcies per la vostra col·laboració.

Este correo electrónico y sus anexos pueden contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si ha recibido este mensaje electrónico por error, le rogamos que lo elimine del sistema el mensaje junto al material anexo que pueda contener. Gracias por su colaboración.

This email message and any documents attached to it may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the use of the individual or organization to whom they are addressed. If you have received this email message by mistake, we kindly ask you to eliminate both the message and any attachments it carries from your account. Thank you for your collaboration.